Chcąc zapewnić naszym Pacjentom najwyższy poziom leczenia, proponujemy leczenie implantologiczne w oparciu o system Premium AstraTech EV z wieczystą gwarancją za jedyne 3.200 zł. Dodatkowo dzięki posiadaniu własnej pracowni protetycznej wyposażonej w system CAD/CAM CEREC możemy zaoferować w cenie 2.400 zł najwyższej jakości odbudowę, w  postaci korony pełnoceramicznej na implancie wraz z indywidualnym łącznikiem cyrkonowym.

W naszej Klinice zabiegi wszczepiania implantów odbywają się wyłącznie w warunkach podwyższonej sterylności którą można uzyskać przeprowadzając zabiegi w pełnym jałowym obłożeniu sali operacyjnej. Dzieki temu minimalizujemy powikłania okołozabiegowe. Przy planowaniu leczenia używamy najnowocześniejszego w Europie tomografu 3D NewTom 5G.

Uśmiech jest naszą wizytówką, chętnie odbieraną przez innych ludzi, jest najwspanialszym gestem w kontakcie z drugim człowiekiem. Dziś w zasięgu naszych możliwości jest by nasze zęby nigdy nie były przyczyną jego nieśmiałości.

Implant to element zastępujący korzeń własnego zęba. Wprowadzony chirurgicznie w kość wyrostka zębodołowego, pozwala na wykonanie stałego (tzn. nigdy nie wyjmowanego z ust, nawet do mycia) uzupełnienia protetycznego – korony, mostu bądź pełnej rekonstrukcji zgryzu w przypadkach, kiedy nie mamy już ani jednego własnego zęba. Przypomina wyglądem niewielką śrubkę o średnicy ok. 3-4 mm i długości od 7 do 21 mm, „pustą” w środku, a nagwintowaną również od wewnątrz. Ów wewnętrzny gwint służy do umocowania uzupełnień protetycznych.

Im młodszy pacjent tym lepsze rokowania, ale im starszy, tym bardziej potrzebne mu są implanty. Niewiele jest chorób wykluczających zastosowanie implantów. Tylko ciężkie choroby ogólnoustrojowe, psychiczne oraz przewlekłe przyjmowanie niektórych leków (np sterydy) stanowią przeciwwskazanie. Aby wszczepić implant musi istnieć odpowiednia ilość i jakość tkanki kostnej. Czasem wyrostek zębodołowy jest tak cienki, że brakuje miejsca nawet na wszczep o średnicy 3 mm. Natomiast wiek nie jest tak istotny.

Kilku wizytowy system leczenia, skrupulatne badania wstępne oraz misterna technika chirurgiczna i protetyczna powodują, że owoc pracy do złudzenia przypomina naturalne zęby. Dziąsło i lśniąca ceramiczna powierzchnia korony całkowicie zakrywają metalowe części implantu. Odcień, przeźroczystość i błyszcząca glazura korony protetycznej są indywidualnie dopasowywane do pacjenta harmonizując z sąsiednimi zębami.